星期四, 5月 16, 2013

“Acuvue” Macaron

Acuvue” Macaron

上星期真的好趕好趕,前後三日要完成兩單工作,Acuvue”
Macaron
是其中一款,要一晚完成這個品牌的小禮物,心想,為每個需要而做到最好是我的態度,無論有幾夜,都要用心用誠去完成它,再次多謝你們的心任及支持。 





星期一, 5月 13, 2013

Angie 100 Days Sugar paste Cake

Angie 100 Days Sugar paste Cake

日子曦最細的小表妹100日了,我為她做了這個蛋白糕,上面的貓貓是妹妹提定的要求,雖然細細隻,但都整得好精細呀!

最近鴨鴨熱潮,大duck就唔會整啦!整兩隻細細duck都無問題呀!哈!點知,她的表哥仔一見到隻duck就話要食,隻duck就比人食咗啦!

在此祝小表妹快高長大,身體健康,孝順父母!

今天也收到一個好消息,就係日子曦又做表哥啦!2年裡,已經是第四任了,哈!我真係好開心,好開心呀!

希望細細表弟係媽媽的肚裡面健康成長,生產順順利利!


全新吉百利Marvellous Creations 牛奶朱古力


看見廣告,就記起我都有幾排新口味的朱古力,亦都將近食完了。

全新吉百利Marvellous Creations 牛奶朱古力,真的是挑戰新滋味,其中一款是有Jelly
Bean,食落真的很可愛的感覺,另一款更鍾意,因為有蜜糖脆脆同爆炸糖係度,真係好激情呀!

你今日試咗未,各大超市都出現咗啦!