星期五, 7月 18, 2008

實習失敗@馬卡龍(朱古力+藍莓)

實習失敗@馬卡龍(朱古力+藍莓)


昨天放假,在家有時間好好研究上次學了的馬卡龍,在亞sir的教導下是成功的,自己要在家實習,在過程中,打蛋白的效果、光澤的出現、fold-in的手勢完全無問題,但一入爐後,都係失敗。


第一款朱古力味道,跟亞sir指定的溫度入爐不久,已經出現裂紋,只有中間一排是沒有裂紋,繼續烤,只出現小裙邊,沒有大大的裙邊,但上次亞sir講過,朱古力味、榛子味都係裙邊小小的,成盤只有四粒見得人。


第二款藍莓味道,只是用了粉紅色素,餡是藍莓味,今次亦是用了亞sir另一個溫度來烤,一開始無裂紋,但不久亦出現了,而且全部沒有裙邊,出爐返轉,還占了八成都是空心的,沒有底部,是什麼原因呢?


這两款用的爐溫及烤的時間都不同,只有朱古力味有少數成功,點解呢?


可能我同新爐還未完全合拍呀!真係要好好再實習呀!


今次用的食譜是跟這本書 (THE SWEET TRICK)沒有將亞sir教的食譜公開,亦是平時我做的食譜,但我卻發現跟亞sir的食譜是有點相同的,只是時間不同,手勢、效果書中沒有提及。如果大家有興趣都可以跟以下食譜做一次的。但我相信,有食譜、有步驟、有效果、沒有好好了解你的爐溫如何,亦是做不成功的。



食譜要參考新書了....






食譜要參考新書了....



 





星期三, 7月 16, 2008

童年無忌(更正版)

 


某日子曦爸同子曦去整回鄉證,上午9時到達了中旅社,但預約時間就要等到1230,子曦爸又約了朋友1時踢足球,所以由我接班。


 


在中旅社等待……


 


媽媽說:「子曦,你坐定定啦!你會唔小心整親EE架!」


子曦說:「爸爸呢?」


媽媽說:「爸爸約咗朋友去踢足球嗎!」


子曦說:「踢足球?落雨喎!咁啲頭髮會濕晒囉、個頭又濕晒囉、對鞋又濕晒囉、對襪又濕晒囉、件衫又濕晒囉?」


媽媽說:「係呀!重有個身都濕晒架!咁洗頭洗身咪得囉!」


子曦說:「咁EE唔洗頭係咪變……………黑E(乞丐)囉?」


媽媽說:「哈……哈………哈………笑死人嗎?」


 


子曦見到我大笑,他又跟住大笑,還繼續重覆這句話「咁EE唔洗頭係咪變黑E囉?」「咁EE唔洗頭係咪變黑E囉?」


 


我立即蓋着他個咀,不過真係忍唔住,笑咗好耐。


而家打緊字都笑咗出來。大家記住要洗頭啦。




_________________________________


 


某日晚上我們一家三口一齊落街食飯,食食下飯有隻蚊飛過,


 


我立即叫:「有蚊!」


子曦就話:「邊度呀!」


媽媽說:「走咗啦!」


子曦又話:「蚊呢?」


媽媽說:「走咗啦!」


子曦又話:「係個度…呀!」


媽媽說:「邊度呀?」


 


子曦指着玻璃窗出面黑漆漆的街道就講啦:「出面咪黑ME蚊囉!」


 


我又立即大笑,重笑咗好耐,真係好可愛,子曦真係好可愛呀!





星期二, 7月 15, 2008

☆紅肉火龍果雪糕(冰淇淋)☆

紅肉火龍果雪糕(冰淇淋)


 


絕對沒有加入色素,天然的色彩,好靚!


紅肉火龍果比起白肉清甜得多,但就比起白肉貴一倍有多,但食落真係有啲不同,今次買了幾個,順便做了這款雪糕,加上熱情果汁,果香引動味覺,清淡的火龍果,滑滑的雪糕,非常好味。

 



 


溫馨提示:


1.      食譜橙酒份量比較多,出來的效果有點苦澀味,所以份量可減少

2.   打起忌廉後,必須與一部份的火龍果糊混合,如果將全部混合火龍果糊,不能完全拌勻而有分離現象。


3.   打空氣時,緊記用刮刀刮一刮玻璃盆邊,確保所有的雪糕都能打入空氣。


4.   打入空氣後,完成的雪糕可放入幾個有蓋的密實盒保存,方便收藏及食用。


 


材料:4-6人分量


紅肉火龍果泥        300g(可用白肉火龍果)


熱情果汁                100ml(可用橙汁)


牛奶                        160ml


蛋黃                        80g


細砂糖                    80g


玉米粉                    20g(粟米粉、鷹粟粉)


橙酒                        30ml


45%忌廉                 160ml




步驟:


1.      紅肉火龍果先去皮,用攪拌機(食物處理器)打成容備用;


2.      牛奶倒入鍋裡煮至85(剛剛沸點)


3.      蛋黃加入砂糖用電動打蛋器打至變白,加入玉米粉拌勻;


4.      將牛奶慢慢加入蛋黃糊中,轉用手動打蛋器不停攪拌均勻;


5.      再以隔水加熱,不停攪拌至帶稠狀即離火;


6.      過篩一次去掉粗粒、蛋黃粒;


7.      將火龍果泥、熱情果汁、橙酒分別加入及要完全拌勻;


8.      忌廉打至七分後,先取小量火龍果糊拌勻後,再將全部拌入:


9.      倒入一個有蓋的平玻璃盆內,放入冰格雪2小時;取出用電動打蛋器打入空氣,再放回冰格內,重覆做2-3次。



星期一, 7月 14, 2008

相請不如偶遇@Diana


17週年與子曦爸放假,走進銅鑼灣食了一餐飽飽壽司,在無意識地行街時,竟然被子曦爸見到坐在StarbuckDiana,子曦爸同我講:「好似你朋友喎!」「邊個呀!這個女子不認識喎!」「對面個位呀!係咪叫Diana。」一望,哈……真係喎!我見到她一個人坐着,一邊上網一邊嘆咖啡,你真係幾享受人生喎!我不發一聲,靜靜地,含情脈脈望着她笑笑口,哈……果然,她都處變不驚,用眼尾瞄一瞄我,哈……


她其實坐的位置都得比較隱蔽,都被子曦爸看到,哈……平時唔望靚女的他都無走漏眼,哈……


其實我們實在太有緣份,唔係第一次無約實而遇見,地點都好唔同,第一次在九龍區,今次在香港區。


我們傾談後決定去High Tea,因為本身都想同子曦爸食過High Tea,不如就一齊啦!其實Diana都講了幾次會唔會阻我們紀念日去街,哈……我們在這個時候是重友多啲架,不用介意,因為食完都要回家接子曦放學啦!


我們選擇去Haagen DazsHigh Tea,平日食是$150 for 2,假日就$180 for 2,其實份量都好多,三個人食都還可以呀!



Diana的凍檸茶, 我們的凍朱古力



我們選了雜莓、芒果熱情果、 哈蜜瓜 & 牛奶焦糖雪糕球,


芒果熱情果是新口味,但之前一早買了回家食過啦!都幾香幾好味!



鹹點我無食過, 蝴蝶酥餅好脆口



這两杯甜點,草莓這一杯好甜,唔合子曦爸口味!



全部生果都好酸!掃上甜的雪糕就剛剛好!



我們的合照,借Diana一張靚靚相,多謝!


哈……因為免再整走我個樣,快靚正。



這張相是用不同燈光影的,你們喜歡邊張,黃燈還是光管燈呢?