星期六, 6月 28, 2008

☆Pineapple Brownie鳳梨布朗尼☆

Pineapple Brownie鳳梨布朗尼


雖然Brownie我都做過很多次,但加了鳳梨果醬的Brownie,就從未見過,自從見過後就的念念不忘,今次專登做了鳳梨果醬,為的是想做書中的Brownie,真的等不到了,快快開工啦!


但這個食譜不是跟這本書做的,因為份量大。而這個步驟簡單,分量不多,亦不用半小時已經完成,快入爐等它出場啦!很香的鳳梨朱古力呀!


亦送了給團友仔作禮物,希望他們喜歡啦!




材料:3cmx8cm入爐紙模 1218cmx18cm鋁模一個


 


低筋麵粉        50g


泡打粉            1/4茶匙


甜朱古力        130g(66%)


苦朱古力        50g(70-80%)


無鹽牛油        100g


全蛋                2


砂糖                70g


                    小許


蘭姆酒            1茶匙


核桃                40g


杏仁角            40g


鳳梨果醬        適量




預備工作:


1.      牛油及蛋恢復室溫;


2.      朱古力及核桃隨意切碎;


3.      低筋麵粉及泡打粉混合過篩;


 


步驟:


1.      朱古力隔熱水坐溶後;加入牛油拌勻至溶解後混合;


2.      全蛋放入另一盆內打散,加入砂糖打至變白,再加入鹽打至企身便可;


3.      倒入完全溶解的朱古力牛油用膠刮刀拌勻;再加入蘭姆酒拌勻後篩入粉類再拌勻至沒有麵粒;


4.      再加入切碎的核桃及杏仁角拌勻;


5.      用唧袋裝入糊類,唧入紙模內,鳳梨加入朱古力面上;


6.      放入焙爐用180度焙20分鐘;出爐放涼。大鋁模焙30分鐘。


 



星期五, 6月 27, 2008

☆鳳梨果醬Pineapple Jam☆

鳳梨果醬Pineapple Jam


為了想做鳳梨布朗尼Brownie,所以做定鳳梨果醬,最近發現多了一種加國鳳梨,細細果,無肉食,但唔知味道如何呢?行過超市,見到這個鳳梨特價,只淨一個,購$8,好!買你回家開工,但原來比想像中退色,不是太甜,但做果醬都還可以接受架!


八角只要在街市雜貨鋪就可以買到,超市多數無貨。




預備工作及溫馨提示:


 


1.      果醬玻璃瓶要先洗淨,用大火煮15分鐘消毒,再轉到120-130℃焙爐中加熱10分鐘,令到快速乾身,留在焙爐內留用,切記不可接觸凍水,一冷一熱,玻璃瓶會破裂。


2.      八角用攪拌機打碎留用。


3.      赴熱將果醬放入玻璃瓶內要有9成滿,加蓋返轉玻璃瓶放涼,會使內冷空氣排出,保持真空。


4.      或立刻放入熱水中用細火煮30分鐘,離水保持返轉放涼,放涼後你會見到玻璃瓶蓋(用的玻璃瓶蓋最好有凹凸顯示位),做到真空的情況就是玻璃瓶蓋凹凸位凹了就是真空了。


 


食譜來源:熱情果醬


 


材料:


1.      鳳梨淨重          500g


2.      檸檬汁              15g


3.      砂糖                  150g(我只用130g)


4.      八角                  1.5g(1/4茶匙)


5.      粉末果膠          2.5g(我用果膠)


 




步驟:


1.      鳳梨去皮、去釘,切件後加少許鹽用食水洗一洗;


2.      再用攪拌機打成溶;倒入100g砂糖及檸檬汁拌勻,放入雪霜冷藏一晚;


3.      第二日,將鳳梨醬放入煲內煮沸,加入餘下30g砂糖、果膠,用大火煮沸,慢慢會出水及起泡;用細火繼續煮,將起泡的雜質拿走,要保持攪拌,直至沒有再起泡為止;


4.      煮至鳳梨醬有流質狀況,約15分鐘,熄火前加入八角粉末拌勻;


5.      立即倒入已經消毒的玻璃瓶內保存。


 



星期二, 6月 24, 2008

是日晚餐@章魚波波失敗篇

某日行過$10店,又見到章魚燒的鐵盤,


係……又見到,因為已經是第四次了,


第一次見,是賣$20,無諗過會買,


因為唔係太愛食,賣晒,唔使諗,


第二次又返貨,賣晒,又唔使諗,


第三次……唔見晒,明明見到返了貨架,好嘢!又唔使買,


第四次見到,原來放在食物個邊的架上,


放在預拌章魚粉的下格,


方便客人買盤時多選預拌粉,


好啦!見你咁多次,買包回家玩下先,


但這次這個章魚燒盤就賣成$30,貴咗!


 


買多幾款拌食香草,回家做飯開工,但原來比想像中難整,個盤不平,放在爐上會動來動去,應該一早又要買多個鐵網放在上面會安全啲。又控制唔到火力,大火又燒焦,細火又唔熟,油多又肥,無油又唔得會痴底,真係被它玩死,所以只有幾粒見得人咋,我都係唔適合在廚房開火的人啦!


 



同場加演,橋麥冷麵。


 


豆豉香蒜蒸大魚頭,子曦爸至愛。



星期一, 6月 23, 2008

筍盤@mega box

昨晚與litter four相約一齊行mega box,目的只有一個,就是這個超靚蛋糕盤,因為我們同一日不同時間都行過spotlight,同一時間看中這個蛋糕盤,但都被另一拌難倒沒有買,我就因為家中已經有一個,諗真一點又真係,無理由再買,但真係好喜歡,而且重係高身,有腳的,越諗越想要。


little four傾開計,原來大家都想買,唔理咁多,約了昨天一齊去,不例外,因為是家庭,我們是一家人行動的,而這天亦是子曦、子曦爸與litter four的另一拌第一次見面的日子,原來他們都幾好傾,行街買嘢真係樂事,哈……哈……


講返這個蛋糕盤,我們選的是22cm,亦有一個是大的,相信可以放8寸蛋糕,但太大真係要換間大屋先襯得落,而這個細的價錢牌是$109,如果你有心買,你就自己看看選購啦!比錢時包你開心到飛起。


 




但都想介紹一下,spotlight還有很多不同的蛋糕盤,亦好靚,亦不是太貴,你們看看,我同litter four冒着生命危險都影了两張相比大家看,哈……平時我真係唔會咁做,實在同litter four一齊咩都做得出呀!哈………


你看,這個玻璃透明蛋糕盤都好出眾,但實在太大,如果有細一個都會買呀!




你看,Joyce都有一個架…哈…………




 


還提提大家,想買快手,因為得返不多。