星期六, 1月 19, 2008

65℃湯種的秘密

65湯種的秘密


湯種是什麼呢?原來就是將高筋麵粉浸溫泉,浸好後就叫做湯種了,做好的湯種就用來預備做麵包。


溫馨提示:


1.      如果你做的麵包用的湯種不多,你可以用以下份量做一半。或按照比例51的分量做出你所需要的湯種。


2.      如果湯種是用比例計算出來,因份量太少,好難煮的,亦會好容易燒焦,這時你可以用大熱水(最好用保溫熱水)開高筋麵粉,但你的保溫熱開水要先測驗溫度,要有65℃或以上,再加上高粉後再測試下溫度會否大低,如太低亦可以坐在另一盆熱水中拌勻,保持熱度。就如MC 教我們一樣方法啦!


3.      有淨的湯種可以放入雪櫃內留1-2天,但變灰了就不能再用了,因為已經變質。


4.      湯種這種方法就不能與傳統的麵包食譜一併互相配用,因材料有極大的差異。



材料:


                     500g


高筋麵粉        100g





步驟:


1.      將粉拌勻於水中,沒有粉粒;


2.      坐於火爐上用細火加熱至65℃,而且要不停攪拌,最好用煲來煮,以免燒焦,在升溫過程中,麵湖會慢慢變糊狀,到65℃後立即離火,加上保鮮紙蓋着放在室溫放涼,便可使用。





大家密切留意湯種抺茶紅豆車輛吐司」預告篇。


65℃湯種


最初看書學整麵包時,沒有想過會有湯種這家伙,看了又看,亦有bloggers做過湯種的麵包,念念不忘它的秘密,亦有bloggers分享過,只要在水中加入高筋麵粉就成為湯種,用它來做麵包是好軟身,好好味,真的好想學呢?星期三返學時,有時間行過書店,腳仔總不自覺的走入去看看,目的都是想買一本麵包書,但卻給我發現有這本200711月才出版的65湯種麵包,一見到65湯種就咗一聲,立即拿在手中看過不停,嘩……本書個作者竟與我英文名字一樣架,哈……哈……好似自己出書一樣咁興奮,看了一會,決定買,因為份量不多,可以做家庭分量的麵包,而且原來湯種係好容易掌握,不像養酵母、種老麵團這樣要預先做幾日。好興奮就回家好想立即開工做一次呀!是否一如她所講咁好味,放在室溫2-3日都這樣柔軟。這本書多謝$133(八拆$106)


 


大家密切留意65湯種的秘密」預告篇。





星期四, 1月 17, 2008

日本小巨蟹鉗

平時我好少會煮飯,就算煮都只是好家常便飯,不會好出色,但今次就唔同啦!因要處理雪櫃裡面還一包急冰的日本小巨蟹鉗,平時無時間處理它,唔記得放了幾耐,但咁貴的食物又點可以浪費啦!


好!今天就食了它,上次亦整過一次,但唔係幾好食,今次就預先完全解凍,用了日本清酒、日本醬油、大量蒜蓉、葱頭來調味,今次一定好野味啦!炒蟹鉗出來啦!非常入味,但一點酒味都沒有呀!你看子曦食得幾支味,同場加演香蒜炒菜及蒸大魚。



星期三, 1月 16, 2008

一家三口變了樣

妹妹又唔知去了邊度旅行,買了好多手信給我們,其他家人就收到Godiva朱古力,但我們一家三口就收到這份可愛的三人行公仔,個樣係用我們個貓樣整上去,係立體架,妹妹話係上網取我們的相,在這裡製作的,妹妹重有用手機錄底製作過程添,子曦呢個樣係1歲時影的,只有两隻牙仔咋。這三隻公仔重貴過一盒Godiva朱古力,重要係6x6寸那些禮盒裝喎,咁你可想像呢幾隻公仔幾貴呀!



星期二, 1月 15, 2008

不一樣的杯墊

早前整了一個鈎花邊的杯墊,真係靚到不得了,但針子唔係幾好,亦想鈎其他的花邊,所以亦做了這個了,今次計算好長度,鈎好花邊,用扣針定了位置才用針線連合,真的比第一個定位好一點,大家看看,係咪好靚呀!我都噔一聲呀!哈……哈……大家請為我鼓掌!!多謝……



星期日, 1月 13, 2008

★草莓香提蛋卷★

草莓香提蛋卷


想做一個全蛋打發的卷蛋,又見草莓又平又靚,$15買了两盒,所以就做了這個卷蛋,蛋糕做得好鬆軟,好有彈性,可以是最好的海綿蛋糕,亦有好正的草莓香提,亦有好好的預備,組會過程亦好順利,可惜一卷………就出現幾條又長又大的裂紋,點解呢?沒有上次的咁靚呢?莫非分蛋法與全蛋法的分別呀!


唔!經過一連串的思考,與子曦爸的分析,最後得出的結論應該是,蛋糕面的皮與蛋糕的心的彈性不同,因面可能比心會乾身些,曾美子教過,出爐的蛋糕要用一塊扭乾的濕布放在面上放涼,放涼後才卷,我沒有跟來做過,但現在深想,可能是有她的道理。她亦有教過,放一個放有濕報紙的盆坐着焙模來焙蛋糕,當時心諗,點可以放一張報紙與蛋糕一齊焙呢?可能她想焙出來的蛋糕保持濕度,但香港的報紙實在太污糟啦!唔通日本的報紙可以食?但可以放一塊濕布跟來一次呀!





食譜要買書參考啦