星期五, 1月 04, 2008

★朱古力香蕉蛋糕卷★

朱古力香蕉蛋糕卷


嘩……又一突破了,想不到自己從不成功的卷糕蛋,今次做得這樣美味,不但外型吸引,而且味道重好好味添,這個係進入完美的作品呀!





 


食譜要買書參考啦




星期四, 1月 03, 2008

反轉屋企廚房整不停

200811日全人類都放假,包括你同我,我與子曦爸都選擇唔出街,因聖誕真係無時停,無咩時間在家休息,今次就要好好休息下了,但愛左整右整的我,又點可以坐在家中看書呢?


早一晚浸了黃豆,所以一早就整了博多豆槳,要好似博多豆漿咁有豆味,又真係要豆的比例多一點,果真,好有豆味,好正呀!



留下的豆渣用來做了一個麵包,本來真係用來做麵包,但發酵過程無咁起,所以用了來做PIZZA底,做了個豆渣海鮮PIZZA,不過個份量8人都先食得晒呀!結果又係食了半個。



亦見有咁靚的豆漿,所以用麵包機做了個豆漿吐司,嘩……想唔到麵包機的出品都幾好味,立即食,嘩……好好味呀!後來做了個罐頭牛尾湯加牛肉碎,用來配麵包,最後都係無食到。



再用一罐忌廉雞溶湯加一罐忌廉磨菇湯配新鮮南瓜溶做了個湯,嘩……真係好好飲呀!而且煮了個香草波菜意粉配這個湯,淨飲、配意粉都咁正呀!



最終我同子曦爸加人仔子曦又點可以食晒8人份量的食物呢?


成日以為整了就有人食,最終都變了第二日的午餐了。


 


星期二, 1月 01, 2008

PCM(電腦廣場)訪問內容小報導!

 


回家看了子曦爸買回來的pcm,看看自己的內容報導,雖然大約知道內容,但都有點緊張,不知雜誌會講些什麼呢?什麼報導手法呢?慢慢打開雜誌,看了又看,又幾特別喎!两大篇幅,張個人相重好大張添,自己竟然會在雜誌上,還有好多人會看到呢?


哈……哈……整餅掌門人』,真係太....太....太過奬啦!


相信大家都不會因為我上雜誌而特登買來看啦!我就張內容的相片放了部份給大家看看啦!多謝支持!



我見大家都好想看到內容所以今天影大些比大家看看呀!哈!



下半場

十二月廿七日星期四晚上


我們一行三人(我 / Cindy 及 Diana)又約了將會生日的小妹妹Tan Tan,為她預早慶祝呀!因她們常提起這位是小妹妹的小妹妹呀!因她還比Diana重要年輕。


我們相約在又一城的『EXP』,但之前當然離不開行下街啦!這是女性的特質呀!唔買都行下嗎?雖然都已是1227日,還有聖誕節的氣氛呀!但好多聖誕禮物都被收起或已賣到七七八八了,我們行了一會,因怕多人無位,亦沒有預訂服務呀,所以我們早一點坐下。


 


第一次見Tan Tan,真係是一個可愛的小妹妹,果真,好年輕,皮膚還好好,我都要好好保養下啦!


我們四位美女當然離不開談天說地,有講有笑。我們亦點了些食物,過得去呀!


Cindy認識當中的朋友,所以點的是最新鮮的,而且還有免費飲品添。我們傾到9時左右就離開了,因各位都要早早回家休息了。





星期一, 12月 31, 2007

PCM訪問出晒街啦!

自從得到PCM雜誌的記者在BLOG中留言,亦得到厚愛而訪問我後,子曦爸成日行報攤看看這本雜誌出了我的訪問未,記者之前講過會在聖誕節出的,但都沒有呀!我亦不作追問,出了會好開心,不出亦無咩問題的,但今早子曦爸放假,又行過報攤,看看雜誌,今日終於出咗街啦!


本來這本雜誌出版日是01/1/2008(嘩!這個日子好有紀念價值呀!),但今天一早就買到了,而且重要係『珍藏版,我還未看到,子曦爸話在第二冊中的第26頁,重要是左右两大篇幅添!


我未看都好緊張,唔知咁多人看到我個真面目會係點呢?如果大家想看看我的貓樣或內容的報導,你們自己買本看看啦!哈……哈……哈……