星期六, 12月 08, 2007

☆爆裂榛子馬卡龍(Macarons)☆


爆裂榛子馬卡龍(Macarons)


早前做過一次Macarons,但因為心中想,這樣多糖,就自作聰明的減了砂糖,所以做出來的Macarons就不像樣,而且重發不起,沒有裙邊,所以都提不起興趣再做一次,但成日心想,點解人家做到的,而自己做不到呢?


好!跟一次食譜,照足程序、溫度做一次,但自己卻選舉其他味道,今次……得咗,但變了爆裂Macarons,無裙邊,無平滑的表面,可能自己以為放在中層,雖然是爆裂,卻出奇的靚(我自己覺得)哈…哈……,味道當然無變啦!同樣好甜,口感煙韌帶有榛子味道,都幾好的。


 


溫馨提示:


1.    放在焙爐底層。


2.    成功的Macarons主要原因是焙爐溫度,要多嘗試及留意爐中的Macarons變化。亦有好多書有不同做法,但要多加嘗試自己家中的焙爐溫度才會控制自如。






材料:可做30(2cm一個)


蛋白        70g


砂糖        50g


榛子粉    35g


杏仁粉    35g


糖霜        90g


 


步驟:


1.    先將榛子粉、杏仁粉及糖霜混合篩過,粗粒的不要;


2.    蛋白打起泡後釖次加入砂糖,打至起角不跌下為原則;


3.    用膠刮用切拌法將粉類加入;


4.    用唧袋及圓型唧咀唧在牛油紙上約2cm大;


5.    放在室溫20-30分鐘至表面乾身(或放入預熱200度焙爐開門熄火2分鐘至表面乾身)


6.    放入預熱焙爐150度焙15分鐘。(我放中層就會爆裂,大家可以放底層。)



星期四, 12月 06, 2007

☆草莓芝士蛋糕☆

草莓芝士蛋糕


因為要理行禁食一種你最愛的食物一星期及練習禁食祈禱,所以過去的一星期就沒有芝士的日子,加上亦沒有製作任何芝士食品,本身沒有什麼特別去製做,但因為要禁食,所以越想就越想食,所以今天就一於整芝士蛋糕來滿足心引呀!


好多人都好喜歡草莓,我亦不例外,而芝士蛋糕亦愛藍莓芝士蛋糕,本來想做藍莓味,但又見雪箱內有一支草莓醬,味道唔錯,成日都做藍莓味,不如今次用來做芝士蛋糕啦!


原來出來的效果真係不錯,草莓的香味及甜味與芝士味好合拍,一定不會遜色過藍味味呀!


溫馨提示:


1.      芝士放回室溫會容易打軟身。


2.      果醬可用新鮮或現成的,亦可用其他味道嘗試下效果。





6寸脫底模一個


材料:


消化餅底


消化餅    80g


無鹽牛油        30g


1.      先將消化餅壓碎,牛油溶解,將两者混合均勻後倒入模內用匙壓平放入雪霜內備用。




芝士餡


忌廉芝士        330g


砂糖                75g


雞蛋                100g(2)


無鹽牛油        75g


淡忌廉            35g


香子蘭油        1/4


草莓醬            100g


裝飾


草莓醬            適量


步驟:


1.      先將忌廉芝士打軟,加入砂糖打至均勻;


2.      蛋打散後分2次加入再拌勻;


3.      將牛油煮沸倒入芝士餡內轉用膠刮刀拌勻;


4.      加入淡忌廉及香子蘭油後再打拌勻;


5.      1/3芝士餡混入草莓醬拌勻後倒入餅底內;


6.      再加入餘下的2/3芝士餡,用180度焙35分鐘至金黃色;


7.      放涼後脫模,放入雪箱冷藏,食時加入草莓醬在面上。





 


 



星期一, 12月 03, 2007

難得放假@赤柱

1126日突登放假,而選擇了星期一,是因為子曦返學,出街又無咩人,倆個人想去邊就去邊,這天我們選舉去赤柱,子曦爸可以拿着相機影下相,我就可以安心行下街看下風景,我倆真係好耐都未嘗試過咁舒服了,而且天氣非常好,不一定食好嘢去行商場,涼冷氣,只要舒舒服服過一天,已經好滿足啦!


我們選了一間在鐵皮屋內的大排擋,人人話好味,每日只做到下午5時就收工,而且這處都只有一間是食魚蛋粉,每人花$25就有一份套餐,有飲品、菜或魚皮及一個雙拼麵,都唔錯,雖然只此一間,但都有水準,不過不失。


 

赤柱以前舊的政府大樓已經重新起過都有一段時間了,現在才看到真物,洗手厠比以前好好多,而且還有一個圖書館,那天無緣入去看看,因為一入就知大件事,可能成日都在內面打書釘,所以子曦爸唔比我入囉,但一看圖書館前面有一幅牆,看見牆上太陽照落樹上影射出的倒影,真係好舒服,好自然,好靚,所以都不停在這裡停留,亦在大樓上找到一處影相及休息的露天花園,在那裡可以玩自拍呀!



傳聞中的jenny bakery真係不容易找到,找了又找,好不容易先問到人,原來從來沒有發現是有個商場仔,就在上面,可惜到逹時裡面卻沒有人,可能行開了,但都沒有等了,因為內裡的蛋糕曲奇都沒有,只有两件蛋糕,整餅工具,及幾支新鮮鳳梨汁,牆上重寫上「最近食材加價,所有曲奇都會加價。」一看,咪原來加價嗎?可能少了去蛋糕食材店,都未發覺添。而且地方不大,所以亦沒有再回頭看看了。



後來再到赤柱廣場坐坐,見到呢間雪糕店,好想食一杯,就咁用了$58買了两個球,你話貴定平呢?第一個球係椰汁紫糯米,好特別,所以嘗試下,都幾好味喎!下面的是香子蘭雪糕,無咩特別。


 

最後就走到新的碼頭看看,原來有船去蒲苔鳥喎!


之後離開了赤柱,我們選舉去買魚,係!你們無看錯,從來沒有提起我們有養魚的,因為真係好耐無處理過個魚缸,只係養水多啲,就算買了魚回來就好快回了天家,所以都無啲起心肝去理會,難得放假,一心走到太古個個魚類商場,有點失望,比不上旺角多選舉,唯有再出旺角再行行啦!終於用了百多元買了成缸彩魚,過了幾天重生了BB魚添,而家家裡好多條細魚仔呀!數過有成100條,還有幾條媽媽魚重未生添呀!


 



星期日, 12月 02, 2007

讀個不停:十一月新書

因為週三及週四要到旺角上堂,每次出旺角都會到書店看看有沒有新的書出品,有時都留意下中西食譜,可惜自己現在好少入廚做飯,但都好想做得好啲,想起當初結婚都堅持每日都做飯,生完子曦都要每日煮粥仔及飯仔給他,現在子曦大了,真係一個人好難做咁多!而且子曦爸亦不愛入廚的人,加上大家又要返工,又要返學,只是照顧日常事都無咩時間,加上愛蛋糕的我,好不容易才開始重拾做蛋糕,真係好難取捨,唯有請鐘點分擔工作啦!所以就放棄了入廚啦!


但今次就買了幾本中西食譜及湯水食譜給鐘點,希望她的廚藝會有進步啦!一本書已經給了她,所以無影相。



而鈎書是重拾舊玩物,所以一入冬就見到這本書的出品,可能是舊書,但都不錯的選舉呀!這本書都係$38咋。



但都不忘做麵包,只因做得不好,所以都要買多幾本參考書籍來研究下先得啦!

$88,已是8折買的。

當然蛋糕書都係至愛的。