星期六, 9月 29, 2007

馬拉松式茶聚@拌手禮

第一次見面又點可以無拌手禮呢?雖然Cindy唔係第一次見面,但都好早預備禮物給她,我預備了三份禮物,幸福小女人 - Diana的是一個好有『幾米』特色的羊皮手提包及『從女人的故事說起』這本書,希望她會喜歡呀!其實我都好喜歡呢個手提包及這本書,書內是從聖經中選了十二位事奉 神的使女的故事,希望Diana會慢慢咀嚼它啦!

Auntie Goo 菇菇姐亦為她選了同款不同顏色的羊皮手提包,原來她的工作都好合用喎,時時外出,可以用來放手電及證件呀!真巧合啦!而且還為她選上好有『幾米』特色的『心靈加油卡』,希望這是她隨時的幫助及提醒啦!

突然好想送一節金句比你呀「你們要先求他的國、和他的義這些東西都要加給你們了。所以不要為明天憂慮。因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了。馬太福音:33-34

Cindy的禮物是一早預備了,而她亦一早已經為自己選上了,就是這盒內的東西啦!大家估下咩,不過我不會在這裡講,你要知,就到Cindyblog看啦!而我亦為她選上與Auntie Goo 菇菇姐一樣的『心靈加油卡』,亦是想比多d鼓勵你呀!


而自己的禮物重豐富呀!

Diana送給我的是好有杜拜特色的彩色沙樽,還有好華麗的香水玻璃瓶,香水係好有中東特色的味道,而且重好香噴噴,當然,醉翁之意不在香水,都係在乎個瓶也。好靚……好靚……真係好靚呀!我好鐘意呀!




Auntie Goo 菇菇姐就送了一個掛袋比我,上面有九個格的袋,上面寫上9種屬靈的果子呀!多謝你的提醒,真係要結好多果子先得啦!如果唔係點放滿d袋呢?

Cindy就送上紅蘋果茶,上面重有两張卡,但還欠我地貼紙喎!你知點做啦!









 


馬拉松式的茶聚


日期:27-09-2007    時間:下午2時至6時半      晴天

這個約會已經約了好耐,從幸福小女人 - Diana在杜拜時已經時時講,回來一定會約出來見面,本來只有Diana同我,但Diana又會約CindyAuntie Goo 菇菇姐亦會約Cindy,而且大家亦是主內姊妹,而且Cindy我都見過幾次了,不如就順理成章4個天使一齊食個tea啦!就係咁,我哋就約了一齊啦!

亦相約在九龍灣的『Pokka café』,由放我唔係太認邊間打邊間,坐地鐵時便打比Cindy,誰知Diana就打來,原來她們已經約了在地鐵等,我就下一站與她們相遇了,真係開心,未到餐廳已經見到面,Cindy的打扮特別明艷照人,而Diana是第一次見,但從她的BLOG中都知道她的樣子,與真人無咩分別,都係咁靚呀!

我們到逹『Pokka café』就打個好舒服的卡位坐下,一到幾分鐘Auntie Goo 菇菇姐又出現了,她第一時講,我重諗着早到同茄子人食咗個午餐,行了一會才來取位,誰知你哋還比我早到喎!Cindy當然不弱,第一時間就講她遲到,我唔係幫Auntie Goo 菇菇姐,係幫道理,她真係無遲到,重早到呀!只是遲過我們坐下咁咋!

大家都預料會坐好耐,所以就慢慢食、慢慢坐,還想等到3時食Tea,好呀!我都有此一着,叫佐奶奶幫我接子曦放學,我就可以安心,完全沒有掛慮地與她們傾過痛快呀!

但我們一坐下,當時是2時正,唔食嘢又唔係幾好,我們竟然4個人食一個set lunch,哈……哈……係我哋先做得出呀!

set lunch鴨胸煎雞扒午餐配芒果鮮蝦沙律,還有一個麵包。


到了3時,就開始每款食物叫,食完一樣再叫一樣,最終服務員都幫我們更換三、四次餐具呀!她們想,你哋都食完啦嘩!我哋重複講,我哋會再叫嘢食架!我們會慢慢坐、慢慢食的。

第二輪則是脆香厚多士伴朱古力雪糕,還有密糖添來食的。


第三輪鮮芒果吉士多士及特色蕃茄叉燒拉麵,由整了好靚靚閃石GelDiana幫忙分拉麵。

第四輪係軟殼蟹雜菜卷、雞翼釀餃子和豚肉餃子,雜菜卷的醬汁原來是芥末醬油,不時不留神一口食落去,Auntie Goo 菇菇姐同我都流晒眼淚呀!好可憐咁呀!

最後就是飲品,Auntie Goo 菇菇姐同我都選了青檸檬特飲、Diana的熱咖啡及Cindy的鮮橙紅茶。鮮橙紅茶很特別,是要自己親手榨鮮橙汁加入紅茶內,但Cindy只講了一聲,自己榨呀!Diana就立刻動手幫Cindy榨橙汁,原來Diana時常在杜拜榨橙汁的。


就係咁!由2時坐到6時半,如果唔係有時間限制,要回家照顧子曦,她們不是要回家或約了男朋友,我們一定繼續傾呀!

真奇妙,神的安排都有祂的心意,如果大家不是主內姊妹,我們都不會將大家內心心處的問題、不能解決的事情、個人見證一一的吐出,在主內是完全明白及理解的,而且亦會互相鼓勵及支持,亦會回家不停為這些事祈禱的。

而我們的交談真係唱所欲言,無一不談,完全沒有理會四周的人,當然最『瘋癲』的都一定係Cindy啦!加上Auntie Goo 菇菇姐的痴喪』,這俩個天使就好似在對唱一樣,我同Diana就只好望着、聽着,間唔中先可以插咀呀!

DianaAuntie Goo 菇菇姐初次見面,Diana真係好詩文,好少女,好有陽光氣色,而Auntie Goo 菇菇姐就不是傳聞的慢熱,她其實好熱情架。

依依不捨地,來個熊抱後,Diana就走了,而我們3人就向Ikea出發,各人都買了少許家品就回家了。


唔知Diana走前還有沒有機會再見一次呀!真有點捨不得你……








 


星期五, 9月 28, 2007

中秋樂在西貢區

難得一天的假期,點可以留在家中呢?而且天氣十分好,又有溫和的風,老公成日講,好想出海,出海?又留下我們在家,當然唔會啦!不如出外行下,入西貢啦!都好喎!一程車就到啦!而且又是大自然,離開城市,對子曦及大家都好呢?

食過早點,幫子曦再看醫生(又看醫生,係呀!子曦還有小許咳及鼻涕,而且不停流,唔看多一次都唔得呀!今次已經是連續第4次看醫生了,希望唔好再看啦!)看過醫生後,3人行就坐巴到逹西貢碼頭,但子曦可能食了藥,所以坐巴士時已經瞓了,好呀!可以安靜地食個午餐啦!哈……哈……

一到就要食嘢,因好鬼肚餓,去西貢又點可以唔食呢間好多人去的車仔麵呢?好出名的,又多人去,成日都排晒出龍架,她出名係個湯底,而且豬手係特別推介的,好美味,但有時唔係太“琳”,所以今次無食,而且老公食了早餐又好飽,沒有食到呀!

行到不久,子曦咳醒咗,又要與他食午餐,今次選了「M記」食粟米及飲嘢,但好可憐呀!亦好驚訝!因我們等坐,等的一枱有3個女仕起身讓個坐給我們,而且無啦啦送了個「M記」兒童餐的玩具給子曦,這時當然好開心啦!但通常食完「M記」,好少人會自行張自己的餐後用品放在垃圾桶內,所以枱上留下人家食完的氣水杯,我起身想拿紙巾,一時不留情,子曦好快手咁拿了人家飲完的氣水杯放了入口,重吸了一下添,我立即大叫,呀…………子曦,唔係你架…….立刻用紙巾同子曦擦下個咀及舌呀!好驚……………

後來沿着海邊,碼頭行,沿路都好多人,但就好有假日的氣氛,人人都好和藹,而且好多人買沿海船上的新鮮海鮮。而且還有好多人放狗,好似看狗展咁呀!

走到碼頭,發現好多人放了好多長火對着個海,部部機都好勁,唔靚都唔放出來,做咩呢?原來是影飛鳥食海裡的魚,嘩……真係要好有耐性呀!但一有隻鳥飛過,大家就嘩一聲,好有氣氛喎!




走到海灘,子曦好怕D沙,因好少與他行沙灘,他講:好驚,好“烏jo”呀!

我話:唔係呀!係沙呢架!唔係烏jo”呀!

他都係要我抱,後來爸爸幫他除鞋話玩水,他才肯行沙灘咋。

你看,老公隻腳d戰績,一黑一白呀!




看見沙灘上的風帆,又想起好耐無出海,老公問我,還懂得玩嗎?我答,都可以架,老公當然無問題啦!一有風就出海,而自己就自從有了子曦就無出海了,呀!唔係,好似有了子曦幾日時,唔知道都出過海一次呀!

其實子曦都與我們一齊出過海喎!唔知他當時只有幾日大,有無暈船浪呢?

子曦好可愛,無啦啦自己玩人力車,沿路d人見到他自己拉自己的bb車,個個都笑他,呢個bb咁可愛架,呀!又幾好玩喎!有一對年老父夫見到都好好笑,還影底子曦的有趣樣添。



星期二, 9月 25, 2007

沙田龍華酒店賀中秋




祝你哋個個都快快樂樂人月俩團圓呀!!!



日期:22-09-07 晚上


未到沙田前相約了柏琪在佐頓地鐵站來過交換禮物,我送的是柏琪8月生日時買的禮物,只是大家都沒有時間再見面,所以就相約了交收,點解是交收,我都有得收,因柏琪去輝SIR學整包,所以她就帶了一部份給我試食,見到時,她送上這個酥皮包,真的熱騰騰,好香,真係如果唔係在地鐵內,一定食一口呀!



今次娘家出外做節,是媽媽做完手術後外出一家人食飯的一次,相約在沙田,一行15人,原來不是咩大街大行,而是在沙田火車站還要行15分鐘,幸好弟弟駕車接父母來,行動不便的媽媽亦有預備輪椅,方便行走,我們源着火車路軌旁的小路行,十分黑暗,誰的選擇呀!咩地方呀!要入村,係村屋個D村呀!行到不久,見到好光的一座酒店,想不到這裡會有間酒店「龍華酒店」,原來都有好多人來食嘢,我問,呢度出名什麼呀?原來是乳鴿呀!哦!想起好耐之前,可以從幾個月之前都話來這裡食飯,但因媽媽身體不好,又時時下雨而影響路程,所以訂了幾時枱都沒有來到,今次真係幾特別的地方。


一入門口,已經被一路掛着的紅燈籠所吸引着,好有中國氣氛,而且內裡還有一個路天的茶坐,好有「雍雅山房」的感覺,建於1938年,裡面好大,有好多大的房間,可以容納好多枱客的,而且保留中國特色的建築物。


而令次食了12款食物,當然有最出名的乳鴿啦!两款都要食,有卥水及椒鹽呀!真係,好好味,卥水特物肥美,多肉,多汁。


而椒鹽豆腐亦好好味,豆腐花都是最有豆味,加上桂花糖食用就好清新呀!


而其他食物就一般,但12樣食物都係$1,536,我們付款$1600,每人都係$100,真係好底食呀!但感到好多味精呀!原來味精真的感好味!


地址:香港新界沙田下禾輋村22號


訂坐電話:26911594









子曦第一次食乳鴿,他好落力係咁食食食,


他細細個就可以食有咁多骨的食物,真……醒呀!哈……哈……



你看,這款最貴的是什麼呀!就是中間的一隻乳鴿蛋呀!大家都唔捨得食,不過就比了子曦食了落肚,我哋同他講,這是掌上明珠呀!他卻講了「廖明珠」呀!成日講:「廖明珠」呢?「廖明珠」呢?













有史以來,呢篇分享是最多人回應呀!!


哈...哈....