星期五, 9月 14, 2007

两小時行了香港九龍

繼130907培媽媽覆完診,本來約了Icy去我家做蛋糕,因她有個朋友生日,所以順便約她行下Three sixty 過得海當然要行下,看看有咩特別的東西可買,但因未食嘢,便與Icy食下嘢先,我們選擇了Three sixtyFood court,免行來行去呀!用$125食了個pizza及意粉。



再行下Three sixty,後來被我發現好想買好耐的呢支嘢,上次去時找唔到,亦可能無貨,但今次有呀!當然要買啦!原來有大同細支,大的要$114,細的$65呀!有59ml,都可以接受啦!所以就買了回家,但其實我還有香蘭子種籽及香蘭子未用完呀!哈…哈…都係人有我有呀!(Angel 我終於買到啦!哈…哈…哈…)


後來Icy決定唔做蛋糕啦!不如行下街算啦!嘩……好呀!我都唔係好想做呀!子曦在家,奶奶在家,鐘點又在家,如果重開工做蛋糕,都唔知幾時先收得工呀!後來再決定去尖沙咀citysuper行多一會,買了一包胚芽,原來小麥胚芽都有得買喎!又唔係太貴,重分有機同無機添!買包有機小麥胚芽先,用來做蛋糕、曲奇、或飲品時放d入去都好呀!成日見人家叫胚芽奶茶,自家做下胚芽豆漿、胚芽好立克都幾好呀!其實都係買來玩下咋……多謝$23.5呀!






媽媽重見光明呀!!!!!

星期三放了假,為的是與媽媽覆診,因前一天做了白內障手術,第二天要回診所;但發現子曦昨天病的情況加劇,還有發燒,雖然已再看醫生取定發燒藥,以為退燒可以上學,誰知第二天早上都仍然發燒,持續發燒的情況雖然不高,燒下、退下,都係同子曦請定病假了,免子曦的病傳給小朋友,亦想他在家休息,但因要外出同媽媽覆診,唯有請奶奶早一點來我家看顧着他,煲粥仔食啦!呢個人仔,本想他好好休息,點知在家都唔停,發燒都玩到跳來跳去,無時停。

 

下午外出到中環診所會合媽媽及爸爸,因細路早到,所以他們先上診所,一見面,姑娘已經為媽媽拆除眼的綿花及洗下隻眼,視力開始回復了,而且還比以前好呀!經再次驗眼,醫生檢查,以前視力是1,現在就已經有10了,醫生還同媽媽講笑,你現在隻眼好靚喎!我媽媽話:好靚嗎?真係好好笑,其實這個醫生都幾靚仔架,(靚仔)係呀!年齡不是太大,而且留有「布老徒」的鬍子,好有藝術家的外形,哈講真話咋,唔係咩呀吓!

 

回想起媽媽第一隻眼有白內障時,時常在家跌倒,但以她的性格,有事自己處理,不同人講,就算講了給爸爸聽,爸爸都以為他講笑,後來我們發現她時時講隻眼看不到,以為老花,還為她配眼鏡,但後來配鏡的師父講唔係老花咁簡單,不如你去專業眼科醫生檢查下,後來才發現是白內障,但都已經太遲了,已經壞死了,沒有得醫了,後來我們就好緊張她另一隻眼,原來都已經有白內障了,但在政府醫院要等足成年幾才可以更換,等得離都又壞死啦!而且媽媽雙眼看不到嘢,她都好唔方便,成日黑漆漆,她一定好懼恐的,所以妹妹及大家都決定幫她找私家做手術了,幸好還可以更換,當初還以為好貴,原來比想像中平,只是$12,000就可以了,媽媽重見天日,作為女兒的我們都好開心,最開心的就是爸爸呀!還叫我影底診所牆上由病人送給醫生的謝卡,原來重見天日是多麼的好呀!幾多人寄謝卡給各醫呀!

 

 

不過細路就不太幸運,由130等到4時,還比警察抄咗牌,$450當比的士錢啦!而本來想與他返入娘家,因怕眼看不到,但現在不用了,他們好叻,由細路護送就可以了。

 

亦突然想,原來咁多女兒都幾好,如果家人有事,每人出一份力都已經足夠了,如果出十份力咪好勁?誰得閒就由誰幫忙,誰有錢就由誰付出,哈幾正喎。想起自己第時老了,點呢?只有一個仔,他咪好辛苦?係咪要為未來打算下呢?

 



 


星期四, 9月 13, 2007

☆有機黑麻豆乳甸丁☆

有機黑麻豆乳甸丁

想做一個芝麻味的奶凍,但家中又沒有白芝麻,所以放工去一去有機店看看有沒有白芝麻粒賣啦?誰知連黑芝麻都沒有,因時時都去,店主都認得我,我便問她,有沒有白芝麻呢?她說:沒有呀!連黑芝麻粉都賣晒了!咁好賣!但她走入貨倉,拿了一包細細的白芝麻出來,是否想要呢種呢?只有一包!係呀!係呀!想要呀!幾多錢呀!唉……送比你啦!吓……送……唔係幾好呀!唔緊要!送比你啦!多謝晒呀!

其實已經走了出門口,但想想,亦見到有四季豆,回頭就用$16買了包四季豆呀!係咪為咗包芝麻,都要買d嘢?都唔係架!因子曦都好喜歡四季豆,所以都會買架……哈……哈。

但回到家中,原來想起我都有包早前在她處買的黑芝麻粉,今次就做呢個啦!但又諗起,早前做了豆漿,不如就來一個有機黑麻豆乳甸丁啦!

好滑!都有黑芝麻味!因忌廉沒有打起,食落都幾煙勒!

 

老闆送的白芝麻

分量2

材料:

黑芝麻粉        25g

豆漿                150g

白砂糖            15g

魚膠粉            1茶匙

忌廉                90g(不用打起)


步驟:

1.      魚膠粉加入小許豆漿(3湯匙),攪拌後坐熱水坐溶;

2.      其他豆漿煮沸,加入黑芝麻粉煮1分鐘後加蓋焙3-5分鐘;

3.      過瀘黑芝麻豆漿後加入砂糖再煮一下;

4.      放入魚膠豆漿水後坐冰涼後加入忌廉放入雪櫃凝固。

 

如果太大粒可用攪拌機攪碎










 


星期一, 9月 10, 2007

親子樂飲食篇

入得沙田,又點會唔去citysuper,亦選購了已聞名遠播的“博多屋”豆腐及豆漿呀!其實豆腐之前都買來食過,因實在太滑啦!今次都買了一磚($8.5)來做蛋糕,而豆漿真的是第一次嘗試,聽人講,好有豆味,亦是沒有任何添加,所以令次用$12都買來飲下,亦買了一包豆豆,見$10一包又唔係太貴,買有機豆都要成$15-20,亦想看看自製又做唔做到咁有豆味先。本來想留返d樽豆漿回家做甜品,但因在公園玩得好熱,都忍唔住,一家人瓜分了一支咁細又小的豆漿呀!我同老公都慢慢品嚐“博多屋”豆漿究竟又幾好味,嘩!真係好有豆味,好濃,與平時飲的濃好多,點解呢?會否水與豆的比例有關呢?



這個是什麼?見都下午茶時間,看見citysuper出面有間麵包店,人流好多,亦想食下包包,子曦亦肚仔餓了,就買了幾款,而這款有d似糯米池的東西,原來叫做朱古力冬甩,食落好煙韌,個心原來係軟朱古力呀!$6一粒都底食,但老公就話咁貴,又細又唔底食喎!我個人覺得,人一世物一世,咩都要嘗試下,又唔係太貴呀!$6皮我都比得起呀!哈….….不過我都買咗2粒呀!



又見過好耐,聽過好耐,但就真係未食過的Ms. Fields英式曲奇,成日覺得自家都有出品,咁貴買來食,係咪真係咁好食呀!好!一於用$28.5買了三塊來嘗試,真係好唔同呀!食落好煙韌,有點鬆,老公話好似琳咗,但我話唔係,而是鬆得來有d煙韌,點解會做到咁煙韌呢?點解呢?


 



晚上,到又一城rice paper食了個晚餐,第一次食,餐紙又幾靚喎!是泰式餐廳,但食物就唔係太多選擇,雖然都幾好味,但送餐送得太快,快到好似食快餐咁!不過子曦成日坐唔定,食快d都好,可以快d走,免他騷擾食客呀!3款,多謝$270。而我同老公都覺得九龍灣個間“心。泰”好好多,同樣都係美心集團呀!“心。泰”就多好多選舉,而且唔會好似快餐咁,而且價錢重平小小添。真係同一食物,放在不同地點都有咁大分別呀!當然價錢、格局同食客都好唔同呀!



牛油果軟瞉蟹米卷


生熟牛肉湯河



鮮蝦雞絲抄飯



還有,去時想去呢間超市看看有什麼嘢好買,有就買小小,在門口見到有中秋節的禮品包裝,見到呢個西瓜包後咁靚,走前看看,嘩!使唔使呀!要成$888一個呀!唔怪得包得咁靚啦!你估有無人買呀啦!







沙田親子樂


秋高氣爽,真的好有放假氣氛,人的心都特別好,不太熱,不太冷的天氣,給人一種愉快的心情。人活着真好,感受到神給人類美好的世界,人約愛地球多一點,關心氣候的變化,留心自己生活的細節,能節約能源,不將自己的愛好付加於地球身上,人會活在世上更長呀!地球亦會開心D

昨天,崇拜後與子曦及老公到沙田玩耍,當然!沙田都有好多好大的商場,但今天不是習中在行街,而是與子曦一定到沙田公園玩,他雖然帶着病,亦有點疲倦,晚上瞓着時都有DCut”還食緊藥,但去到公園,亦見有小朋友吹肥皂泡,他亦看着泡泡走來走去,還同泡泡講“give me five”,當時我聽到都感到好好笑,一定在學校學到啦!平時我們都有講,但他亦不會回應或自己講出來,返學原來真係學到好多嘢呀!

但頭先老師打來,話子曦有少少發燒呀!99.5度呀!要快d回家同他看醫生啦!唔知係咪昨天玩得開心得過份咗少少,又冷又熱,咁就病重加深呢........







">子曦與肥皂泡give me five
      第一次放上短片呀好成功.......




☆英式有機葵花子朱古力曲奇☆

英式有機葵花子朱古力曲奇

上回講到英式有機腂果燕麥曲奇有機豆漿,還未發報的☆英式有機葵花子朱古力曲奇☆今日終放發報了,這款口味對朱古力愛好者來講,真的食個不停呀!

溫馨提示:

1.      如果用义壓平些,令到厚度相約,焙出來就會平衡些,免薄的邊會焙焦了。

2.      如果想香脆一點,焙完後可仍然放在焙爐中10分鐘,用餘有爐溫再焙一焙。

3.      放涼後快放入密實樽內保持脆口。



25塊份量

材料:

無鹽牛油           100g

有機砂糖           65g

                       一隻

低筋麵粉           70g

朱古力粉           30g

有機全麥粉       90g

泡打粉               1/4茶匙

梳打粉               1/4茶匙

朱古力粒           80g(可入爐)

葵花子                30g(sun flower)


步驟:

1.     蛋及牛油回復室溫;低筋麵粉、朱古力粉、有機麥粉、泡打粉及梳打粉混合過篩。

2.     牛油加砂糖打至發白;

3.     蛋分3次加入,一路加入一路拌勻;

4.     篩入粉類用膠刮刀輕輕拌勻。

5.     加入朱古力粒及葵花子拌勻。

6.     用茶匙分成小份,及用义壓平。

7.     入預熱焗爐180度,15-20分鐘。