星期六, 8月 11, 2007

草莓組合~超靚呀!

某日放假,家中無人,等緊外出與blog友相聚,還有時間,就砌左呢盒買了好耐都未砌的迷你玩意,係草莓主題的,這套我都等左幾個月先買到咋,一出時已經無貨,後來個sales留了比我才可買到咋!你看!幾靚!$179(10)





8月生日大晒冷禮物篇


開心一浪接一浪,雖然是叫做「8月生日大晒冷」,但生日的blog友唔係太多,只有3位是8月生日,一個是mui家姐、一個是柏琪、一個就是我啦!其他都是特意出來聚聚的,亦因這個原因,都無再念是生日會了,但各人都好有心,預備了許多禮物來作見面禮。

而我亦無諗過會收到生日禮物的,第一份是mui家姐,係一支pinkey hand cream及一個聖經坐卡,亦有一張是她親自做的金句卡,可能mui家姐知道我成日要用呀!我冬天時,雙手成日都好乾架,你真係好醒呀下!而金句卡真係好有意思,她知道我為主而全時間事奉呀!可以放在公司時時提醒自己呀!

而柏琪就送了一份生日大禮給我呀!係一個「狗骨型的silicone焙盆」,真係好靚、好可愛呀!不過如果做出來的蛋糕送比人,人家可能誤會以為我話她是狗狗呀!呀!不如下次做個生日蛋糕給柏琪呀!哈……哈……。還有一個用微波爐做薯片、蔬菜的盒呀!上次有blog介紹過在日本有得賣,我都心思思,今次竟然柏琪送了一個比我,而且是她割愛先送給我的,而她亦訂了一個呀!真係好開心呀!

 


FUNPUCCA就因為腳傷未能開爐,而持別買左「皇后蛋糕」給我們,好好食呀!她可能知道我哋明日都要食早餐啦!一人一件,多數晒呀!

sweet Irene 亦同我一樣,造了果醬,但她好有心思,做不同的味道,有芒果熱情果果醬、藍莓香蕪果醬、桃駁梨果醬、士多啤梨玫瑰果醬,任君選擇,樣樣都好有心思呀!而我就是桃駁梨果醬,我都好喜歡架!真係好香呀!

 

何師奶是煮餸高手,她當然不會咁簡單啦!送上「香港橄欖菜」,當初我們估來估去都唔知係咩,後來她話用來煮四季豆,會在餐廳成日見到的,最終都係因cindy估到呀!因我真係未聽過,亦未食過呀!不過何奶師真好,她在blog都介紹返點樣煮這道菜呀!下次一定要嘗試下先!

cindy就買了re-ment迷你玩意,這些迷你玩意係cindy第一次見,我話,你買開就會愛上它,而她亦話,可能會再買返呢款全套呀!因我已有這款了,所以我沒有選擇,留返比你呀!cindy,你日後可以瘋狂過我都未定呀!哈……哈……原來柏琪都係re-ment迷呀!都係被我blog的背景所吸引了,先愛上她呀!好嘢!第日可以互相多個話題了。其實這晚我哋傾re-ment都傾左好耐呀!

真係十分開心的一天,收到生日禮物、見面禮之餘,亦認識一班新的朋友呀!

 

 

 


 



 

 






星期五, 8月 10, 2007

8月生日大晒冷聚會篇

好開心今日相餐的時間到了,相約Cindy一齊6時到逹餐廳,嘩!原來這間餐廳真係好吸引呀!不但地方好大,還有不同位置及裝飾設計,任我們選擇,我哋第一時間唔係看食咩,而是當然要為大家選定一個效好的位置,坐下時,不是叫嘢食,是四維影相呀!靚到不得了呀!

不到6時半,大家都一個一個的出現,每一個都有打電話比我報到呀!幸好有我的電話聯絡,如果唔係……有家就要主動出招相認了,好開心,7時內大家都到逹,只欠何師奶,因她要等老公回家看着小朋友才能出門,我們唯有不停講,不停交換禮物,互相認識大家而等何師奶啦!不到1個鐘,大家已經好好傾,好愉快,好投契啦!還要交換電話作日後聯絡添,大家放心,我做好電話表一定比你哋架!

Mui家姐亦在6時左右到逹,都有幾位BLOG友都能與她見面,因她要返學,所以她放下禮物,坐了一會,6時40分就走了,希望日後都能與她長時間相聚啦!

最唔開心就係見唔到 堯堯(from傻媽) ,因她的囝囝有突發事不能出席,不過我都預留「藍莓蜂密果醬」比你架!

我哋等了何師奶來到時,就開始叫嘢食,d食物都過得去呀!食完晚餐,當然要留肚食cake ,因它的cake真係好吸引呀!

大家看不看到我們手上的紙袋呀!係問餐廳取架!咁靚,點可以唔取返個呀!


 

一窩風……一班靚女去咗邊,

留下最貴重的物件都唔理……咪就係呢度的蛋糕囉!走晒去選購呀!


我們由6時開始,傾計、食飯、交換禮物,不經不覺已經是10時了,快樂不知時日過,要回家了,真的好不捨得而走了,大家!下次一定要再約出來傾餐飽呀!

而大家的禮物都別出心才,如果大家想知,就要留意下一個分享啦!

 

 




















 


8月生日大晒冷禮物預備篇

為要迎接09/88月生日大晒冷blog友聚會,所以在家做了藍莓蜂密果醬,

嘩!

想唔到要找尋玻璃瓶都幾辛苦,四周都沒有無適的,還要同一款呢?

又要合價錢,又要密實,又要可用熱力消毒殺菌,

最終都走到宜家找到一個合心意的,

但玻璃瓶蓋就不能用太熱的水了消毒,

為有叫她們放响雪櫃以確實保持新鮮啦!

亦想唔到要用成8盒新鮮藍莓,磅過,原來要成1040kg呀!

第一次做咁多咋!好怕唔足夠呀!

如果放唔滿個玻璃瓶就好以食完送比人咁!

幸好!做8瓶岡岡好呀!


如果大家想看看做法及材料分量………看之前做過的分享啦!

~~藍莓蜂密果醬~~









星期三, 8月 08, 2007

變得年青的生日飯局



05/8()下午,一班教會弟兄姊妹(年青人)為我慶祝生日,

與一班年青人一齊,自已都會變得年青,

有講有笑,今年可算是最多人為我慶祝的一次了,成17人架。

最開心的是有home mark 的生日蛋糕呀紐約芝士蛋糕,

多謝Iris為我預備呀!

估唔到她年紀細細,做的蛋糕都好好味喎!超水準呀!

 

好多謝你哋呀!年年都有就好啦!

 


你看切開咗的生日蛋糕都好特別喎!

而她們所一齊買的禮物都特別年青呀!合我心意。












星期二, 8月 07, 2007

☆榴槤芝士杯☆……自創篇

榴槤芝士杯……自創篇


 


這款甜點係我想做好耐,老公唔食,家人無一個食,但自己就好想食,


所以買了小量回來做了一次,嘩……勁好味道呀!


 


分量4個水杯


材料:


忌廉芝士        125g


砂糖                25g


榴槤茸            150g


魚膠粉            1/2湯匙


                    1湯匙


檸檬汁            1湯匙


鮮忌廉            125ml(半杯)



步驟:


1.      榴槤肉用攪拌機打成茸;


2.      魚膠粉加水混合放入微波爐叮10秒;


3.      忌廉芝士加入砂糖打勻;


4.      加入榴槤茸拌勻;


5.      加入檸檬汁拌勻;


6.      加入魚膠水拌勻;(先用小許芝士糊混合後加入)


7.      打起忌廉至8成;與芝士糊拌勻放入已有餅乾的杯內;


8.      放入雪櫃下格凝固;放上榴槤肉作妝飾。