星期六, 12月 02, 2006

囝囝歲半了!!!!!!!

好開心!!!囝囝子曦11月25日到了1.5歲(18個月啦!!),仍然繼續食人奶,亦沒有難度了,不泵奶都沒有谷,亦可不用泵奶,但怕免不泵奶就會再少奶,所以仍然每日泵一次.
現在囝囝除晚上及早上食人奶外,中午一餐人奶都是泵三至四日儲回來的,無就要食奶粉啦!!!不過他仍不放棄零晨三時許起牀找媽媽食奶奶呀!!亦霸佔了我同老公的三分一牀已四個月了!!
雖然如此,但都好開心仍然繼續,這個人仔大了好多,會幫媽媽掛衣服,亦會自己整理玩具,亦去學大人的動作,時時呢呢囉囉唱歌你,亦開始重組句子,例如:姊姊白白,爺爺媽媽爸爸.......總之識講的都會講出,哈!!!有時都好好笑架.
11月30日打完一歲半針,見到打針有點眼紅,真不忍心自己的囝囝受痛苦呀!!無計,為他好的.


THE SWEET TRICK 懷舊老餅店 免焗蛋糕


11月27日去到書店,不其然就會行到烹飪書籍,亦一看就會半小時,但今次就買了三本書.

上次行過見到本懷舊老餅店這本書,感覺好靚,亦好少見到出這類型的書,所以好深刻印象,今次終放忍唔到手,買了回家,可能唔會做,但來收藏都係值得的.

 


日嘗甜品 四季甜點



金鼠~~安息了!!!


養了六年的五寸長金鼠魚終放在11月30日安息了.它是我們家中養得最長的一條魚,亦由舊屋搬到新屋,它都同我們一起,在新屋亦住了五年之久,真是一個老朋友,不過它都好獨斷獨行,每一次買新魚入魚缸,它都會霸地頭,它的體型越大,其他魚就無水企,亦無一條活得過两三個月,所以它獨居了好耐.今年,朋友結婚要搬家,所以拿了五條同它一樣大小身型的魚來寄養,但今次,它就比其他魚走先了.

星期一, 11月 27, 2006

糯米滋

花生味,芒果奶皇味,香芋味.

一盒放到3件



奶奶住的地方開了一間小食店,它是賣一些香港地道小甜點,主打是不同口味的糯米滋,每日行過都好想買,心想,自己都識做啦!!!但又想,知己知彼嗎?咁就買咗三款口味,個然好好味,雖然要成$12,只得三粒,都值得的.