星期六, 11月 25, 2006

迷你日本食品


這款日本食品像真度十分高,真係好似日本食品,我最歡迎的原因,是它用了餐盒作主題,每款都有個主題,例如戶外套裝,有所以的膠匙膠义,亦有膠水杯,還有食物及一個竹籃添.

而亦最愛它細少,少得好可愛,一個圓型餐盒最大都不超$1大銀,可想而知其他的會是幾細少呢.


迷你藥品


為了一盒BB用品而儲了一套,亦細少得好可愛,一片蚊香都大不過一毫子.

迷你化妝品





星期五, 11月 24, 2006

奶皇餡

材料 :麵粉1安士,鷹粟粉1安士,吉士粉2安士(我用了1安士),蛋黃2隻,椰子汁14安士,沙糖2-4安士,花奶6安士,牛油5匙(蒸完加入攪混).

將所有林料攪混.

用蒒隔一次,隔去粉粒.

隔水蒸30-45分鐘(我蒸30分鐘,關火焅10分鐘).

加入5匙牛油.



攪混,放涼後放入雪箱1-2小時,完成.



芒果皮奶皇餡糯米滋





從綱上學的方法及材料:

250ml糯米粉,250ml芒果汁,8包沙糖,用手動打蛋器張全部材料攪混,放入微波爐叮5分鐘,熟透.

用手套搽小許牛油,拿出一個分量已熟的糯米粉,

放入自製奶皇餡+粟子餡,做型,放入鷹粟粉抺面,完成.


星期二, 11月 21, 2006

朋友的家-康樂園

大門口

其中一各

入門口花園

泳池邊

二樓客房

11月19日,朋友邀請我同bb一齊去她家--康樂園,其實當日都有成過百人去,亦安排四部旅客車接送,就是要參觀她的屋子,不是要炫耀她幾有錢,而是想話比大家知,她的財富,你都可以擁有.

這僮房子面積有5000幾尺,連最底個層共有五層高,你話豪華,又唔可以咁講,靚.............都幾好,不過每個區就有不同特色,例如有日式房間,亦有日式沐浴房,有好多羅馬特色柱,花園,亦有比較現代的客房.亦有一個可容納100人的地牢,可開party用.

而我只知道,囝囝個日走上走落,每層行來行去玩,囝囝特別看到個泳池,開心到大聲叫,可能他見到泳池水浮下動下,在泳池邊行來行去,真的怕他跌落水呀!!!


 


芒果糯米滋(附食譜)


做芒果芝士蛋糕時,餘有芒果粒,所以就做了芒果糯米滋啦!!!

點解要做,原先朋友仔生日,想帶個芒果芝士蛋糕出去同他慶祝,但因人小,怕太大個,食淨了,唔知點處理,所以就無帶出街,但又想朋友仔有芒果味的東西食到,所以就做了芒果糯米滋啦!!!

這款糯米滋是由綱上學的,容易做,好好味.

簡易芒果糯米糍 - 可做8粒

材料:
糯米粉 250ml( 130g)

芒果汁 250ml (1盒) - 維他芒果汁

芒果 1個

沙糖10茶匙(如不喜歡太甜可加8茶匙)

椰絲 適量

做法:

1. 將糖加入芒果汁用手動打蛋器拌勻

2. 將(1)加入糯米粉手動打蛋器拌勻

3. 用粉篩隔去 (2) 之雜質

4. 加蓋放入微波爐加熱 4-5 mins, 然後拌勻及放涼 (如微波爐walt數大, 3.5 mins已ok)

5. 芒果開邊切粒

6. 用膠手套搽小許牛油,用茶匙取一份糯米團放在手上的膠手套

7. 加入一撮芒果糯米粉團, 加入芒果粒, 搓圓

8. 將糯米糍用筷子舖上椰絲即成